Årets julklapp

Ja, ni har väl hört på radio och Tv idag att årets julklapp är en juicecentrifug? Eller råsaftscentrifug heter det väl egentligen. Det är i alla fall precis vad jag vill ha! Det ville jag i och för sig ha i julklapp förra året också, men då fick jag en citruspress istället, som funkar helt okej den med. Men jag vill ju liksom kunna pressa juice av äpplen, morot, gurka, ingefära och massa annat gott. Om jag inte får en i julklapp i år, så ska jag köpa en på mellandagsrean, eller så får jag bli stamkund hos Juicekällan i Göteborg, (om jag nu flyttar dit).
På tal om frukt, i dag har jag varit och köpt massor med frukt på Willys, nästan så att man kunde tro att jag hade blivit fruktterian. Dom hade 3 grape för 10 kr, så jag slog på stort, så nu kommer jag behöva äta och dricka grape i flera dagar framöver. Tur att det är så nyttigt!
 
 
 
/PiggElin

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindberg

En sån på bilden har jag :) den är toppen!!

Svar: Lyckos dig! Jag vill också ha! :-)
PiggElin

2013-11-20 @ 07:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0