Juicekällan i Göteborg

Vilken dag, innan klockan var 12 så hade jag hunnit byta däck på bilen, tränat flex, druckit en supergod smoothie och en energikaka gjord på massa nyttigheter till mellanmål för att sen orka springa runt på stan i några timmar.
Det tar på krafterna att springa runt på stan och leta kläder till sig själv och många steg blir det. En heldag på stan gav mig 10000 steg. När jag sedan på eftermiddagen kände mig ganska slut på energi och trött i fötterna så fick det bli en paus på Juicekällan i stan. Hade aldrig varit där tidigare, men hört talas om det av andra här i Göteborg. Massor med färskpressade juicer av färska frukter och grönsaker.Jag tog en Beauty Boost som bestod av Annans, Äpple, Spenat, Lime, gurka, Ingefära (den gröna på bilden). Hon som pressade min juice på juicekällan sa att den skulle passa mig bra, nyttig men ändå söt. Jag tyckte det va fint att hon försökte para ihop juicerna med sina kunder. Tyvärr så smakade min juice lite för my
cket gurka för min smak, men jag förälskade mig ändå i stället och grejen med att kunna köpa nypressade fräscha juicer på ett så trevligt ställe. Så det blir heltsäkert ett nytt besök, då ska jag nog prova deras Berry Delight som består av Apelsin, Hallon, Vattenmelon, Citron och Äpple.
 
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0