Skivstång/step

Yes, back on track!
Dom senaste dagarna har jag varit sååå sjukt opepp på träning, kanske mest löpning. Så därför har jag faktiskt inte tränat. Inte nått! På hela 2 dagar har jag varken varit på pass eller sprungit. Det kan låta fjuttit, men det är otroligt mycket för min del. egentligen skulle jag vilja säga att det är 4 dagar sen som jag tränade, men både lördagen och söndagen tränade jag lite som inte var planerad träning..
 
Men iallafall, idag blev det av. Gånger 3 dessutom. Först mitt medelpass, som gav massor av energi. Många som var framme efter passet och tackade för ett roligt pass med härligt ledarskap. Många som var framme och sa att dom hade sätt mig på teatern också, vilket är kul. Och många som var framme och gratulerade till nominering till Örebro galan. Och allt det här värmde något otroligt!!
 
Sen var det dax för träningsskolan. Och på schemat stod BOX. Jag gillar box, och jag tror verkligen att barnen gjorde det också. Det är ju lite tuffkänsla det där med handskar och mitsar.
 
Sen hade jag ju lyckats, (efter galet lång väntan i reservkön), få plats på nyheten skivstång/step. Jag har bara hört talas om detta superpass som ska vara så förbannat bra, så att man flyger fram över stepbrädan. Och nu efter att ha provat passet så kan jag väl inget annat än att hålla med. Roligt, men klurigt. Ett block på stepbrädan bestod nästintill bara av snurrar åt olika håll. Trodde aldrig att jag skulle få koll på det, men jag satte vartenda steg i slutet och kände mig sjukt stolt när ledaren sa att det brukar ta 4-5 gånger innan det sitter.
 
Nu är jag trött och ska välförtjänt sätta mig och läsa i min fina nya bok från Fredrik Paulún. Mer om den imorgon.
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0