Teaterrep

Som jag redan har skrivit så ska jag under våren vara med i en teaterproduktion, där jag ska komma in som friskisledare och få publiken med på lite jympa.. Idag har jag varit och sett hela föreställningen och även övat min ingång och medverkan. Hur kul som helst, och verkligen en rolig och allvarlig teater. Jag fick massor av positiva ord och fina komplemanger av regisör och skådespelare. Hur kul som helst!
 
Jag tycker verkligen att DU ska komma och titta på den här teatern. Ni kommer inte ångra er. Jag önskar jag fick bjuda in alla, för den är verkligen bra! Och är du friskismedlem så kan du gå för ett rabatterat pris, och ett ännu mer rabatterat pris om du är student.
Är du det minsta intresserad så ska du läsa mer och även boka biljetter här.
 
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0