Elin x 2 i Friskispressen

Idag fick jag verkligen se till att ladda ordentligt innan jag gav mig ut på min löpning som idag var ett fartlekspass som skulle avverkas. Jag avskyr fartlek och därför behövde jag ladda en lång stund för att samla kraft och energi. Tillslut gav jag mig av, och till min stora förvåning så svarade kroppen otroligt bra. Fartleken var ingen konst och kilometrarna flög förbi på en medeltid runt 5,50 tempo.. Allt under 6 är för mig stora framgångar.
 
Jag sprang förbi friskis och hämtade ett ex av nya Friskispressen som kom idag. Denna gången är jag med gånger 2 i tidningen. Först för min titel som nominerad till åretsidrottsledare, och sedan för min och mina kollegors insats i teatern "Det nomala livet".
 
Kommer springandes för att visa de två fina inslagen i Friskispressen. Haha, lagom stolt!!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0