ÖrebroGalan

Hemkommen från en fantastisk kväll. Men god mat, fina priser och bra underhållning. Fick gåshud över att lilla jag satt där bland dessa duktiga människor som fick utmärkelser. Helt otroligt! Allt gick galant. Jag snubbla inte, och jag sa inget konstigt i mikrofonen. Vann priset som årets idrottsledare gjorde Anders Fredriksson ifrån Järnvägens bågskytte förening. Väl värd vinnare om du frågar mig, och det var också han jag antog skulle vinna.
 
Själv fick jag ett fint diplom, med vackra ord:
 
"Elin är en engagerad ledare och inspiratör inom Friskis&Svettis. Med föredömlig energi och glädje ser Elin möjligheter i varje deltagare."
 
Dessutom fick jag motaga en vacker handsmid ljusstake som ska pryda mitt hem.
Men bäst av allt har varit att få mottaga så många gratulationer ifrån massor av människor som på något sätt tycker att det jag gör är fantastiskt på många sätt! Tack för era ord!!
 
Hurra!!!
 
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0