London bokat

Jag har bokat resa till London i vår. Äntligen får jag möjlighet att pröva min bok som jag köpte i julas. Världens löpning om ni kommer ihåg den. Jag längtar redan! Men man borde nog göra lite mer än att bara springa när man är i London. Men vad? Tips? :-)
 
 
 
Tur att friskis och svettis finns i London, då känner jag mig hemma. Kanske man skulle våga att gästa dom med mitt medelpass? Eller också går man bara dit på ett pass och kollar hur dom uppfattar vår svenska jympa. Så gjorde jag ju i Paris, och det var ju spännande på många sätt. Haha, kanske inte den kvalitén som vi har här hemma, men visst kändes det som friskis. Hm, jag får fundera.
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0