Rörlighet, Styrka och Kondition

När man jobbar typ alla dagar i veckan så krävs det mycket planering för att få in träningen i schemat. När man pluggar så förstår man inte hur lyxigt det är med den friheten man faktiskt har. Varje helg försöker jag göra en skiss över min träning för kommande vecka. Mitt mål är just nu att få in ett rörlighetspass, ett styrkebetonatpass och ett konditionspass i veckan. Alla andra pass utöver det är bara bonus.
 
Denna veckan som varit har sett ut såhär:
Rörlighet - Yoga
Styrka - Gym
Kondition - Jogging
Bonus - Basjympan
 
Veckan som kommer ska se ut såhär:
Rörlighet - Flex
Styrka - Cirkelgym
Kondition - Jogging
Bonus: Förhoppningsvis lyckas jag trycka in ett spinningpass också. Vi får se..
 
Hur tränar du just nu? Randompass, fokus på vissa muskelgrupper, intensitetvarierat, eller efter dagsform?
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0