Harembyxor

Det är så mycket jag ändrar uppfattning om hela tiden. Vissa saker går jag verkligen från att hata till att älska. I går skrev jag om Fun light som är en typisk sådan sak som jag inte alls gillade för ett par år sen, men som jag nu använder en gång om dagen. Idag tänkte jag berätta om mitt senaste inköp som är ett par harembyxor. Ni vet sånna där lösa byxor som bara hänger åt alla håll. Precis sådana byxor har jag alltid tyckt varit fulast i hela den här världen. Men vilket köp! Dom är så sköna! Jag använder dom på morgonen när jag stiger ur sängen och är kall om benen. Jag använder dom på yogan där dom funkar utmärkt i alla positioner. Jag använder dom när jag övar rytmik med min rytmikgrupp. Jag använder dom till tvättstugan när jag inte har några andra kläder att ta på mig eftersom allt ska tvättas. Ja, dom är helt enkelt fantastiska. Ett plag som alla borde ha i garderoben. Har du inte ett par, köp då dessa på Hm för 149 kr.
 
/PiggElin

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindberg

Har jag inspirerat dig raring ;)

Svar: Ja, det har du nog :-) plus att jag har känt mig helt out på yogan bland alla andra med haremsbyxor :-)
PiggElin

2014-02-06 @ 09:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0