Fun light

 
Jag har egentligen aldrig varit så förtjust i Fun light. Har tyckt att det smakar konstgjort och tråkigt och därför har jag aldrig använt den. Men plötsligt har jag fått upp ögonen för Fun light och använder det för att smaksätta två saker i mitt liv. Det ena är mitt bubbelvatten. Med Fun light Appear, som är blandning mellan äpple och päron så förvandlas mitt bubbelvatten till cider. Och det är så himla gott! Och så känns lite festligt om man äter en god middag, att dricka lite cider till, fast helt utan socker. Det andra är att jag använder Fun light på morgonen för att balnda ut kesellan och den milda youghurten. Då brukar jag ta Fun light Jordgubb, och  den vanliga lite halvtråkiga youghurten förvandlas då till en supergod Jordgubbsyoghurt. Hur använder du Fun light?
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0