Söndag

Min brödutmaning fortsätter. Idag tog jag mig dock vatten över huvudet och trodde att jag bara kunde improvisera ihop ett bröd. Ett bröd blev det, men om det blev så bra lämnar jag osagt, det blev ett ätligt bröd i alla fall. Hörrni, om ni har något trevligt, gott och lite nyttigare bröd att dela med er av så skriv gärna i kommentarsfältet, jag börjar få brist på fantasi och inspiration.
 
Har försökt göra ett träningsupplägg för nästa vecka, men kommande vecka innehåller endast typ 3 dagar då jag på torsdag åker till Paris. Och imorgon är jag i Stockholm, på friskis & Svettis Tyresö för inspiration hela dagen. Så jag får nog ta den här veckan lite som den kommer. Har dock planerat att besöka Friskis & Svettis Paris när jag ändå är där. Någon som varit där?
 
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0