14 dagar kvar till Gbgvarvet

 
Endast två veckor kvar till Göteborgsvarvet. Och idag fyller dessutom min bästa vän år. Så därför har dagen inneburit massor av mat och massor av träning. Vi startade dagen med en brakfrukost på scandic hotell. Där fanns allt som en äkta hotellfrukost ska innehålla.
Plötsligt ringde min telefon och jag var tvungen att avbryta frukosten för att bege mig till friskis och göra en akutinsats som ledare. Det var jätteroligt att få hoppa in på någon annans pass, särskilt när så många kommer fram efteråt och säger att det var ett superbra pass som de gärna vill jympa igen. :-)
 
När jag sedan var uppvärmd och pigg efter passet så var det dax att avverka sista långpasset innan Göteborgsvarvet. 15 km stod på schemat, och med musik i öronen flöt dessa på riktigt bra. Dock hade jag väldigt ont i knäna. Tycker att mina knän har blivit lite värre de senaste veckorna, trots att jag äter nyponkapslar som ni kan läsa om här..
 
14 dagar kvar till gbgvarvet, men också 14 dagar kvar till Eurovision songcontest! Två av årets favorit evenemang!!
 
/PiggElin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0