Nypozin

 
Som jag säkert har nämnt tidigare så har jag lite ont i mitt ena knä. Det är fruktansvärt tråkigt att det ska vara så, och ibland blir en löptur lite inte alls så trevlig bara för mitt knä inte vill vara med. Oftast känns det bara litegrann men vissa gånger kan det det bli väldigt jobbigt och under jullovet har jag känt av det lite mer än vad jag brukar.
Nu i jul fick jag tips om att börja äta Nypozin, för tydligen så ska det hjälpa mot värk, reumatism och inflammationer. Än så länge känner jag ingen skillnad eftersom jag bara ätit det några dagar, men efter några veckor ska man börja känna skillnad. Jag har försökt läsa på lite om nypozin och hittat många artiklar om männsikor som med olika typer av ledvärk som blivit av med det efter att ha ätit nypozin. Min pappa är en av dessa personer då han har haft ont i sina knän men efter att ha ätit nypozin så känner han ingenting längre.
 
Vad är Nypozin?
Nypozin är ett kosttillskott som innehåller en kombination av strandnypon och kondroitin. Strandnypon gynnar ledernas hälsa och bidrar till att behålla ledernas flexibilitet. Kondroitin är en byggsten till brosk och spelar in i ledernas ämnesomsättning och stödjer också ledernas rörlighet. Ester-C som också finns i Nypozin bidrar till kroppens bildning av bindväv. Bindväv ingår i ligament som har som funktion att stödja och hålla ihop kroppens leder.
 
Så nu ska jag prova denna mirakeltablett och hoppas på resultat. Återkommer när jag har ätit den ett tag.
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0