Friskisdag

Det blev ett sent inlägg idag. Detta för att jag i stort sätt ägnat hela min dag på friskis i olika åtagande.
 
Jag åkte till friskis vid kl 13.00 för att leda ett beställt pass för Karolinska skolan i Örebro. Som vanligt är det lite annorlunda att leda pass för 14-16 åringar, (som jag tror att dom var). Koordinationen hos killar i den åldern är inte alltid den bästa vilket gör dom pratig och skrattiga istället, och tjejerna kan ofta tycka det är lite fnittrande att röra sig på dessa sätt inför andra. Men trots detta så tyckte jag verkligen att denna grupp kämpade på bra. Dom var med hela passet igenom och sa att dom tyckte det var roligt och svettigt!
 
Efter passet så var det dax för möte angående "Alla barnen-projektet", vilket du kan läsa om här. Jag älskar möten, och särkilt i sånna här saker som jag brinner för. Vi kom fram till hur vi ska gå vidare med projektet, och nästa steg är vårt årliga röris i parken som i år blir filmtajm i parken. Filmtajm betyder att temat kan vara allt från Pippi till Spiderman. Om du har en idé vem jag ska vara utklädd till så får du gärna lämna en kommentar i kommentarsfältet.
Förutom filmtajm i parken så blir det en storslagen höst med Alla Barnen-projektet. Det kommer hända så mycket roligt och vi har mycket planer på hur det kommer bli. Mer vill jag inte avslöja ännu. ;-)
 
Sist var det dax att leda träningsskolan, och idag kämpade vi med boxhandskar och mitsar. Grymma små boxare!
 
Sen blev jag kvar på friskis och fastnade i trevliga samtal med vänner. Jag älskar Friskis!
 
/PiggEin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0