Friskis & Svettis Höganäs

Yes, idag har jag varit och inspirerats och inspirerat i Höganäs. Nu ska det nämligen produceras ny Mini-röris skiva och ny Röris skiva, så idag har vi brainstormat kring vad som komma skall. Dessutom har vi pratat om Alla barnen manifestet som ni kan läsa om här.
 
 
Det känns som det blev många trevliga idéer och evetuellt så såddes det frö till andra roligheter som jag inte tänker gå in på nu förän jag vet något mer säkert.
 
Träffade dessutom 2 ledare från Friskis & Svettis Göteborg, vilket var väldigt roligt eftersom jag inom snar framtid finns i Göteborg igen och är med i deras gäng. :-)
 
Funderar på om jag ska orka ta en springtur ikväll också. Har faktiskt ett pass kvar denna veckan att springa, och därför skulle det vara skönt att få gjort det passet. Men just nu känns det som att jag är ganska trött.
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0