Det blir inte alltid som man tänkt..

Aj, aj, aj!
 
Ja, tanken var ju idag att springa 16 km, vilket jag också såg fram emot trots träningsvärk från triathlon och två andra tunga pass denna veckan. Men jag fick hejda mig och inse att det inte kommer gå pga en skitsak..
 
Here's the story:
I förrgår skulle jag klippa mina lite långa tånaglar, vilket händer grymt sällan eftersom mina tånagalar verkligen aldrig växer.. Eftersom jag så sällan gör det så har jag väl inte rätta knycken på klippsen, vilket resulterade i att jag klippte galet och för långt in... Jaja, tänkte jag och visst, det gjorde lite ont, men jag klarade både skivstång/intervall och triathlonpasset med en lite ond tå.
Sen kom ju melodifestivalen vilket jag och mina vänner firade med att gå ut och dansa i högklackat. När jag kom hem på natten så mådde inte min tå så bra.. Svullen, röd, näst intill infekterad såg han ut, stackarn..
Så idag när jag snörade på mig löparskorna och skulle bege mig så började jag nästan gråta av smärta som sko mot tå orsakade.. Ja, visst är det töntigt!?! 0,5 kilometer sprang jag, sen var det bara att ge upp och inse att det inte skulle gå. Så sjukt tråkigt!!
 
Jag kan dock förtjäna en extra vilodag denna veckan.
I morgon ska ni få höra hur jag ligger till på vikt och mått fronten.. :-)
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0