Triathlon på Friskis

Vaknade upp i morse med enrom träningsvärk i benmuskulatur och rumpa, men ändå med ett leende på läpparna då det idag var dags för triathlonpass på friskis. Och inte ens träningsvärken kunde skrämma iväg mig från detta fantastiska pass. Ett pass som innehåller 3 av friskis & svettis träningsformer och som sätts ihop till ett 2 timmarspass.. Medeljympa, Skivstång och sedan lite spinning. Jag har peppat för det här passet länge och äntligen va det dax!!
 
Dessa tre grymma tjejer ledde oss med peppande energi ända in i mål.
 
Och såhär peppade och fräscha var vi innan passet.
Blir så otroligt glad av den här bilden. Dessa underbara människor och den träningsglädje som råder. Ni ger mig så mycket energi!
 
Oj, oj, nu kan man tro att jag är trött, men jag lever lite på allt adrenalin. Tur att det är mellofinal ikväll och att jag ska hänga med vänner och ha kul hela kvällen/natten. För annars hade jag väl krypit på väggarna här hemma. Veckans träning har inte varit nådig, så nästa vecka måste jag nog ta det lite lugnare. Men imorgon väntar 16 km löpning. :-)
 
/PiggElin
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0