Ringa, maila, boka!

Som ni vet så har jag ju blivit projektledare för alla barnen satsningen i Friskis och Svettis Örebro. Detta kan ni läsa mer om här i ett tidigare inlägg. Sen jag fick uppdraget så har jag mailat och ringt en massor med diverse rektorer och lärare som alla berättar om den mycket positiva inställningen till friskis & svettis rörelseprogram Röris. Många av skolorna i Örebro använder sig av Röris vilket är mycket roligt. Jag blir alltid lika stolt och glad så fort de nämner att de överhuvudtaget använder programmet på deras skola.
27/50 skolor är idag anmälda till vår röristurné, men målet är ju förstås att vi ska nå alla. Just nu är det lite svårt att nå rätt personer vid rätt tillfällen eftersom det är semestertider, men i Augusti tänker jag att de övriga 23 skolorna också kommer att ha tackat ja. :-)
Jag längtar redan nu till de tre röristurnéveckorna i September! Men innan dess ska det vara sommar, sen blir det release av den nya röris skivan, sen måste jag nöta in den så att jag sedan kan ställa mig ut på skolorna och förhoppningsvis ge så mycket energi det bara går. Weeeiii!
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0