Projektledare

Idag blev det klubbat. Jag är numera projektledare för "alla barnen"-projektet i Örebro. "Alla barnen"-projektet kan ni läsa mer om här. Och min roll i det hela är att Friskis & Svettis Örebro ska nå ut med rörelseglädje till alla skolor i Örebro kommun under 3 veckor i höst och min uppgift är att vara spindeln i nätet för att få ihop det här. Det här projektet passar mig perfekt och jag ser fram emot att sätta igång. Friskis & Svettis rörelseprogram, Röris, är känt i Örebro och mycket uppskattat så jag tror inte att det kommer bli några problem med att nå ut till alla skolor med vår filosofi om rörelseglädje till alla barn.
 
 
 
/PiggElin

Kommentarer
Postat av: MarveW

Grattis! Låter kul och det är ju ett verkligt viktigt jobb. Värmer lite extra i hjärtat då jag gått hela grundskolan i Örebro.

2013-06-12 @ 22:11:40
URL: http://gangsteg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0