Söndag

Äntligen fick jag till ett cirkelgympass på friskis. Det är inte ofta jag kommer iväg på cirkelgym, eftersom det är så himla svårt att få plats på dom passen. Men idag fick jag dessutom med mig trevligt sällskap på passet också. Cirkelgym är ju hundra gånger roligare när man gör det tillsammans med nån man känner eftersom man då kan peppa på varandra. Dock kanske jag peppade på min kompis lite för mycket eftersom hon blev svimfärdig.. :P
 
Efter träningen åkte vi hem och gjorde supergod hemmagjord pizza. Receptet hittar du här. Och till efterrätt så mixade jag återigen ihop en brownie. För den är ju så god så jag tror jag är beroende. Receptet hittar du här, om du mot förmodan har missat den.. :-)
 
 
Söndagar innebär för mig viktkollsdag.. Alltså jag väger mig på morgonen för att kolla min vikt. Det kanske låter fanatiskt att väga sig en gång i veckan. Men jag tycker det är bra så jag kan hålla koll på mig. Dessutom är det ju spännande nu när jag har slutat äta godis och annat snacks, för jag hoppas ju att det ska bidra till viktnedgång. I morse så hade jag gått ner ett helt kilo, och det gjorde mig mycket glad. Jag ska försöka uppdatera min vikt lite oftare så att ni kan följa med på min resa som förhoppningsvis går nerför.. Alltså nedåt i kilo :-)
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0