Vikt och mått

Egentligen är det ju söndagar som jag brukar väga och mäta mig, men imorgon fyller jag år, och det känns så tråkigt att ställa sig på vågen då. Dessutom har jag tänkt att jag ska köpa mig en hemmakvällsgodispåse reda ikväll och börja mumsa på kl 24.00. Om jag är sugen? Nej, egentligen inte. Men det är ju min födelsedag, och jag har 24 timmar på mig att vräka i mig det jag vill! Mohahah!
 
Idag har jag iallafall vägt mig och mätt mig. Resultatet i måtten blev det samma som sist, förutom att jag upptäckte ett litet fel i det jag hade skrivit i blogginlägget förra gången. På lår hade jag skrivit 89 cm, vilket är helt fel. Rätt siffra ska vara 60 cm. Så nu har jag ändrat det.
 
Viktresultatet var 3 hg lättare en sist. Även om det är lite så gör det mig otroligt nöjd!
 
Nu blir det födelsedagsfirande och semeldagen i några dagar, och då ska jag inte hålla i några tyglar. Sen är vi back on track på onsdag igen.
 
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0