Vikt och mått

Igår var det dax för veckans vägning igen. Den gick sådär. Jag hade egentligen varken gått upp eller ner i vikt. Jag tänker nog inte skriva vad jag väger, vill liksom inte att vem som helst ska veta det.. Men alltså så står jag stilla sen förra veckan..
 
Istället har jag på allvar börjat att mäta mig, eftersom det ger en mer rättvis bild av hur det går för mig. För på vågen kan det ju lika gärna vara muskelmassa som gör att kilorna går upp istället för ner.. För som ni vet så väger muskler mer än fett!
 
Mått
Överarm: 32 cm
Bröst: 97 cm
Midja: 94 cm 
Höfter: 107 cm
Lår: 60 cm
 
Som slut kommentar vill jag lägga till att det är med vägning och mätning bara är en kul grej. Jag vill gå ner i vikt, men jag hoppas alla förstår att jag också tränar för att må bra och för att jag tycker det är kul. Så bli inte oroliga bara för att jag på allvar börjar mäta och väga mig..
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0