Stångas i Göteborg

Drog i väg till Friskis och Svettis Frölunda idag på eftermiddagen och körde ett skivstångspass. Vaden hängde med bättre denna gången får jag säga. Fast jag fegade lite på vissa övningar eftersom jag inte vill riskera nått. Passet var okej i det stora hela. Ganska bra musik, men det var nått som inte gjorde passet till ett sånt där superpass. Svårt att sätta fingret på vad. Men en genomkörar fick jag, och det va skönt!
 
 
Hade lite tyngre vikter idag än förra gången, men det är skrämmande var mycket styrka jag har förlorat på kort tid. Usch..
 
Den 24-26 december kan du träna gratis här på Friskis Göteborg. Jag ska bjuda med min familj!
 
/PiggElin
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0