No pain, no gain

Träningsvärk. Vilken fantastisk känsla!
Igår gick jag på första gruppträningspasset sedan jag skadade mig. Ett skivstångspass blev det. Ett pass där jag lätt kunde hitta på mina egna rörelser om vaden skulle säg ifrån, eller rörelserna vara för yviga. Det gick riktigt bra! I uppvärmningen fick jag hitta på lite eget. Men resten av passet gick grymt bra. Tog inga tunga vikter, men det räckte bra för att ändå få upp pulsen och svettas lite. Och jag känner verkligen i musklerna idag att dom fick jobba igår. :-)
 
Jag gillar verkligen dessa bilder från friskis med budkskapet "Vi vet inte vad du måste orka. Bara hur". Finns många fyndiga tycker jag. Denna är högst aktuell just nu, du orkar väl vara tomte i jul? :-)
 
Jag måste återigen också tacka alla ni fina, som gläds åt att jag så sakterligen börjar komma tillbaka. Tack för alla fina hälsningar. Jag lovar, jag ska vara försiktig, och inte gå för snabbt fram.
 
/PiggElin
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0