Andra December

Förra året gjorde jag en egen julkalender till mig själv. Den var så himla bra och jag hade faktiskt riktigt roligt. Jag skrev små lappar med olika träningsformer och pass på. Satte fast varje lapp vid en godisbit och tog en lapp varje dag. Det som stod på lappen skulle under dagen utföras. Det var allt ifrån korta styrkeutmaningar som kunde utföras hemma till riktigt jobbiga pass på friskis eller i löparspåret. Det var så roligt!
 
Min julkalender från förra året!
 
Önskar jag kunde göra det i år igen, men istället hade jag bestämt mig för att starta igång Göteborgsvarvs träningen nu i December, men så kom skadan. Så det blev ju varken löpträning eller julkalenderträning. Jaja, nu är det som det är och idag kan jag faktiskt få ner min häl i golvet hyfsat smärtfritt. Det kanske inte är så allvarligt som sjukgymnasten från början trodde. Hoppas, hoppas!! Imorgon ska jag till läkaren för att se vad han säger, så ni kan ju hålla tummarna då. :-)
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0