Tuff och utmanande julkalender

Inspirerad av andra bloggare så har jag nu suttit på förmiddagen och julpysslat lite. Det är ju snart första december och vem vill inte ha en julkalender att glädjas åt, precis som när man var liten. Skillnaden är att den här julkalendern är LITE jobbigare och utmanande. Jag ville inte välja bort den lilla chokladbiten som man ser så mycket fram emot så jag valde att fylla min kalender med små godbitar, men på varje godbit sitter en lite lapp med en träningsutmaning för dagen.
 
Mina små träningsutmaningar är väldigt blandade och innehåller tillexempel:
Morgonpromenad
Intervallträning - som jag får välja på vilket sätt jag ska göra den..
Valfritt friskispass
gym - ibland med bestämd muskelgrupp
specifika  övningar - tex 20 st knäböj, 15 amrhävningar osv..
Några lappar har min kompis fått skriva, för att det ska vara lite mer spännande.
 
Det ska bli superroligt att få börja öppna "lucka" nummer 1, och mycket gott att få äta den lilla chokladbiten också. En julkalender kan se ut på tusen sätt. Det här är mitt resultat. Hur ser din ut?
 
 
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0