På plats igen

Nyss hemkommen till Örebro, och med det kan höstterminen börja. Nu saknas bara ett schema från skolan så att min magkatarr släpper. Samma sak varje termin, det går inte att planera nånting bara för att min skola är den sämsta i världen på att ge ut schema. Det mest nonchalanta är att vi inte ens har fått veta när vi börjar.. Men med lite mailande lyckades en i klassen få ett kursstartsdatum.. Fyy!!
Nu har jag klagat lite. Men så fort schemat är kommet så kommer jag bli lycklig och positivt inställd till hösten som dessutom är min sista termin på Örebro musikhögskola. Men just nu känns den bara huller om buller..
 
Imorgon ska ägna typ hela min dag på Friskis. Först ska jag jobba med projektet. 35 skolor har vi nu anmälda. Sen ska jag mixa lite musik till vår uppvärmning. Sen ska jag ha möte kring Alla barnen-dagen. Sen ska jag på två licienseringar. Ett step och ett core! Och när det är klart så ska vi öva inför uppvärmningen. Vilken tur att jag älskar Friskis!
 
 
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0