Nytt i garderoben

Jag har handlat så mycket träningskläder de senaste dagarna. Igår hämtade jag ju hem mina grymma 2XU som jag idag har seglat runt i på jympagolvet. Ville knappt ta av mig dom när jag kom hem, så himla bekväma!
Och i morse klickade jag hem 3 stycken sportBH:ar från sportamore som har rea just nu. Det är ju så dyrt med sportBH:ar och därför passade jag på att köpa på mig några av mina favoriter. Senare under dagen så tog jag en sväng in på Stadium för att hämta upp ett par nya löpardojor som jag köpt på stadium.se. Mina favoriter som jag har pratat om förut.. Asics gel cumulus 15!!
 
Och när jag ändå var inne på stadium så upptäckte jag att det var 20% på alla träningskläder, så jag ska nog ta mig en sväng dit igen innan fredag och köpa upp min bonus som jag har innestående på stadium. Jag älskar rea!
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0