Maila, ringa, lägga schema!

Idag har jag i stort sätt suttit med projektet hela dagen. Och efter idag så känns det så himla skönt, för nu känns det som om allt är under kontroll. 36 skolor är bokade till vår röristurné och schemat som jag har lagt ser mycket bra ut. Alla skolor har fått sina önskemål om dag och jag ser verkligen fram emot att komma ut och träffa alla barn!
 
Imorgon åker jag på utbildning till friskis i Stockholm för att både utbildas, inspireras och uppdateras. Nu ska vi nöta in nya rörisskivan som sedan är den vi ska åka ut på turné med till skolorna. Dessutom ska jag utbildas som ledare för träningsskolan, vilket också ska bli roligt.
 
Hur mina ben mår idag efter gårdagens blodomlopp ska vi inte ens prata om..Lagom stel!! Hoppas jag är lite mer rörlig till imorgon. 06.30 åker bilen mot huvudstaden!!
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0