Anmäld till 2 av 4 lopp

Imorse bjöd jag in min kära vän och tjejklassiker kompanjon Ellen till en pannkaksfrukost. Men inte vilken pannkaksfrukost som helst utan nyttig pannkaksfrukost med mycket protein och härlig tillbehör.
 
Receptet till mina pannkakor finner ni i ett tidigare inlägg. Men jag tänkte ändå skriva en lite förkortad version här:
Pannkaksfrukost recept 1 portion:
1 dl mixade havregryn
2 ägg
1 dl minimjölk
lite salt
och denna gången hade jag även i lite vaniljsocker.

Blanda och stek!
Toppingen imorse bestod av bär, mosad banan, keso, vaniljkesella, mixade dadlar och jordnötssmör.
 
Förutom att äta pannkakor så hade mitt frukostmöte med Ellen ett annat syfte. Det var nämligen dax att anmäla sig till loppen som ingår i en tjejklassiker. Två av fyra lopp har vi nu anmält och betalat till. Tjejvättern och Vansbrotjejsim. Lidingöloppets anmälan öppnar på måndag så då ska vi fixa det. Men tjejvasan får vi vänta med. Den ska vi ju inte göra förrän 2014, vilket känns som att det är låååångt kvar till.. Vilket det också är..
 
 
Wohoo! Det känns så himla kul!!
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0