Besviken..

Söndagen började med pannkaksfrukost. Och då menar jag nyttig pannkaksfrukost. Fullt Gi-godkänd och grymt god.

Pannkaksfrukost recept 1 portion:
1 dl mixade havregryn, så att det blir som ett mjöl
2 ägg
1 dl minimjölk
lite salt

Blanda och stek. Servera med frysta bär, mosad banan, keso.
Verkligen jättegott och lyxig helgfrukost!

Sedan blev det en liten utflykt till Kumla för att låna en bok till pedagogiken. Och passade även på att ta en tur förbi stadium, XXL och team sportia för att spana efter ny träningsskor. Någon som har tips på riktigt bra träningsskor? Alltså till inomhusträning såsom jympa, aerobics osv..

Sedan åkte jag direkt till Friskis och skulle köra Intervall/Flex. Hade taggat för det hela dagen men när jag kom fram så var det fullt. Var ändå där 20 min innan passet men tydligen hade hela örebro helt plötsligt fått för sig att gå på just det passet...
Blev så himla besviken och valet stod mellan Yoga och indoor walking. Båda dessa pass är verkligen inget för mig. Men bestämde mig ändå för att gå på ett indoor walking.
Passet var precis så tråkigt som jag tänkte. Men det kan ju bero på att jag hade laddat så mycket för det andra passet, och blev så besviken. Men det jobbigaste med indoor walking var att mina fötter somnar då man bara står och trampar. Tog av mig skorna och det blev bättre men inte bekvämt eftersom crosstraining maskinen har små taggar för att hålla skorna på plats, inte skönt när man inte har skor...
Jaja, jag fick iallafall tränat och jag blev svettig...

Nu är det dax för att hänga framför tv:n och invänta måndagen.. Ahhh, SöndagsÅngest!

/PiggElin

Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen vad kul att du också har börjat blogga :) Låter gott det där! Det måste jag också testa någon gång :)



Men va? Indoor walking? Låter ju helt sjukt tråkigt, haha :P

2012-01-22 @ 21:46:27
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Malin! Vad kul att du läser min blogg. :)

Klart du måste testa pannkakorna. Dom är supergoda!



Kram Elin

2012-01-23 @ 20:04:37
URL: http://piggpiggelin.blogg.se/
Postat av: Malin

Testade imorse, det blir nog fler gånger, man höll sig mätt länge, det har jag ofta problem med annars :) Du får gärna svara i min blogg nästa gång, nu var det bara en slump att jag såg att du hade svarat här :) Kram

2012-01-23 @ 22:49:37
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0