Andre och Tredje December

Igår stod det gym på min julkalender vilket inte passade så himla bra eftersom jag var upptagen hela dagen, förutom på kvällen då jag redan var bokad med ett par kompisar på Skivstång/intervall. Men det var bara att bita ihop och gå in och pressa lite efter passet. Det handlar ju inte om hur länge eller hur många maskiner som jag ska göra utan själva grejen att jag gör det. Så efter passet stegade jag in på gymmet och bestämde mig att köra mage och rygg eftersom jag kände att dessa muskelgrupper hade jag inte kört helt slut på passet. Jag gjorde 3x10 på 3 maskiner av rygg och 3 maskiner av mage. Sedan avslutade jag med sneda magmuskler 2x10.
Check på lucka nummer 2.
 
Dagens lucka erbjuder ett litet komponerat hemmapass. Såhär ser det ut:
20 knäböj
10 Burpees
20 breda armhävningar
10 klättraren
20 smala armhävningar
 
Jag tar dessa ikväll!
 
/PiggElin

Kommentarer
Postat av: Hedvig Nettelblad

Grymt bra jobbat att orka gym och efter passet!

2012-12-05 @ 17:08:55
URL: http://hedvignettelblad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0