Simhud..

Jag utnyttjade min friskvårdsrabatt innan jul och köpte ett simkort på valhallabadet samt ett vattenjympakort. Har ju den fina förmånen att få träna gratis på Friskis, så något gymkort eller liknande behöver jag ju inte köpa.

Igår bestämde jag mig för att pröva mitt nya kort på valhallabadet och kände för lite våtvästjympa. Men när jag kom dit får jag vet att dom håller på och renoverar bassängen där vattenjympan är så istället fick det bli nåra längder i motions bassängen. Verkligen bland det tråkigaste jag vet, men 1km skrapade jag ihop sakta men säkert.

Verkligen sakta gick det, för hela tiden lyckades jag få en lång svans av människor bakom mig som ville förbi. Jag är verkligen kass på att simma.. Ingen simhud här inte... Men skrynklig som ett russin och otroligt nöjd var jag efteråt! Detta ska göras igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0