Hej kondition!

Tanken var att springa i fredags, så att jag skulle slippa springa två jobbiga pass två dagar i rad på helgen. Men efter arbetsdagen var jag så fruktansvärt trött så jag somnade i soffan när jag kom hem, och vaknade inte fören Friskis hade stängt för dagen, och att springa ute var menningslöst då snö och is fortfarande låg på gatorna.. Därför fick det bli två riktigt "härliga" helgpass.
 
Efter familjejympan på lördagen ställde jag mig på löpbandet. Såååå segt!! Särskilt när jag tittade på klockan och det hade gått 14 minuter och jag hade knappt kommit drygt en kilometer. Bättre blev det när jag då insåg att löpbandet var inställt på Miles och inte kilometer. Pjuuuuh!
 
Efter familjejympan på söndag stod jag återigen på bandet. Längsta passet för säsongen skulle betas av! Men jävlar vilken känsla! 7,5 kilometer utan någon som helst trötthet! Jag maxade dessutom ordentligt på slutet!
 
Hej konditionen, dig har jag saknat, men du är fantastiskt välkommen!
 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0