Skivstångslabb

Bokade en sal på friskis idag och labbade lite till mina låtar som jag har tänkt ha i mitt nya skivstångspass. Mamma, syster och sambo hängde på och jag tror vi fick en del gjort, även om vi löjlade oss lite och körde plötsligt ett medelpass och sedan lite step.
Det är så svårt att sätta ihop skivstångspass tycker jag. Har inte knäckt koden ännu hur man ska göra för att få till ett sånt där grymmebra skivstångspass, hittar bara massa sköna jympalåtar eller jymparörelser. Hade varit så mycket lättare att göra ett nytt medeljympapass. Men övning ger färdighet, hoppas att jag ska hinna få klart ett nytt skivstångspass till nästa gång jag leder, alltså om lite drygt en vecka. Heja mej!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Bild hämtad från friskis gbg)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0