Ingen vanlig dag

Började dagen med en extra energirik frukost, eftersom jag visste att det skulle behövas. Mixade havremjölk, kakao, banan, vaniljpulver och chiafrön, som sedan fick stå till sig lite och bli en riktigt trevlig chiapudding. Åkte sedan till friskis för att vara med på filminspelning. Filmen ska användas i marknadssyfte och jag spelade motionär på ett jympapass. Väldigt kul, men också jobbigt, eftersom vi fick köra låtarna om och om igen så att dom kunde filma från alla vinklar och positioner. Att le var dock inte så svårt, det gör man nästan alltid på jympapass tycker jag. :-)
 
När vi var klara kände jag mig härligt varm och glad i kroppen och tänkte att jag kan lika gärna köra mitt löppass nu istället för imorgon. Så jag paxade ett löparband och begav mig på 8 kilometer. Känner verkligen att konditionen är tillbaka. Jag springer på riktigt bra, och har en härlig känsla i kroppen.
 
Nu har jag fyllt på med energi, en god hemmagjord hamburgare och funderar på om jag ska ta mig en sväng till intersport.
 
Må så gott och ha en trevlig helg!
/PiggElin

Kommentarer
Postat av: MarveW

Kul med filminspelning. Friskis betyder mycket för mig och gillar filmerna som kan locka fler till att upptäcka det glada med Friskis

2015-02-15 @ 18:27:21
URL: http://gangsteg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0