Hataträning

Gillar du inte att träna? Här är ett tips. Friskis har tagit fram en träningsapp för dig som hatar träning. Såhär funkar det:

För de flesta tar det ungefär 6 timmar för att kroppen och hjärnan ska vänja sig vid träning.Därför har dina tre tränare och mentala coach tagit fram 12 varierande träningspass som du genomför under cirka 30 dagar. Varje pass är 30 minuter och du kan träna när och var du vill. (Hämtat från F&S)

Jag har provat appen och har nu kommit halvvägs i utmaningen. Även om jag inte hatar tränings så gillar jag sådana här enkla saker som får mig att röra på mig. Funkar perfekt när man inte orkar ta sig hemifrån för att träna. Bra också att man kan välja mellan tre olika tränar som har olika intensiteter. Upplägget är enkelt, du följer bara övningarna som visas på skärmen i loop. Pröva du också!

 

/PiggElin

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0