Besviken skivstångare

Licienseringspass stod på träningsschemat idag då vi fick tillskott i skivstångsgruppen av en ny skivstångsledare. Bokad på passet i god tid, och ombytt och redo i god tid. Men vart är ledaren tänker jag där jag står och väntar utanför salen. Borde hon inte öppnat dörren nu? Och varför är det så lite folk? Licpass är ju väldigt populära? Hm, väntar några minuter till, tittar sedan på min biljett och inser att jag står vid fel sal. Springer ner för alla trappar och därnere är såklart passet redan i full gång. Och självklart fullproppat med folk... Längst fram finns EN ledig plats.. Min plats.. Så nära men så långt bort!
 
Besviken och lite arg på mig själv, tar jag mig uppför alla trappor igen och segar mig in på gymmet. Jag som var så taggad! Väl på löpbandet flyter stegen på och jag lyckas skrapa ihop 7 km! Inte illa av en besviken skivstångare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0