Skidpremiär

 
 
 
Premiär i skidspåret idag. 10 kilometer avverkades i fina spår. Världens härligaste känsla at få upp lite puls och bli sådär härligt svettig. Kändes nästan som jag var ute och sprang och den känslan saknar jag nått ofantligt. Men jag är så glad att vaden hängde med alla 10 kilometrar och att jag knappt kände av den, förutom litegrann i uppförsbackar. Känns ju verkligen helt överkomligt att om en månad köra 3 mil skidåkning upp i Mora. Inga problem! 
 
Vi ser helt knäppa ut på bilden, men det är så vi ser ut, så den bjuder vi på. :-)
 
/PiggElin
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fia

Gud så vackert ;)

Svar: Ja, du skulle sätt dom andra bilderna.. Här såg vi i alla fall glada ut.. Haha!
PiggElin

2014-01-19 @ 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0