Migrän

I natt sov jag så fruktansvärt dåligt. Mardrömmar kors och tvärs, och när jag vaknade hade jag så fruktansvärt ont i huvudet. Jag har tagit tablett efter tablett men huvudvärken släppte inte på hela dagen. Som tur var så fångade jobbet min uppmärksamhet under dagen och huvudvärken var inte lika påträngande. Men så fort jag kom hem så exploderade huvudvärken och jag låg däckad i några timmar. Nu mår jag bättre men jag känner mig så tung i huvudet. Hoppas verkligen jag mår bra imorgon för då har jag bestämt mig för att testspringa min vadmuskel lite. Jag lovar, jag ska inte utsätta den för nått den inte vill. Men den senaste veckan har det känts som att den är på G. Så nu får vi se hur det går.

/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0