Sockerchockad

I måndags var det min dag. Födelsedag alltså. En fantastisk dag, med mycket firande. Firande bestående av massor av mat och gottigheter. Sen dess har jag ätit så mycket socker, mjöl och fett så att min mage är helt uppsvälld, min hud är alldeles glansig, och jag känner mig trött och dåsig mest hela tiden. Usch, jag mår verkligen inte bra av att äta så. Självklart tycker jag att man ska unna sig och äta det man vill när man vill. Men jag har så lätt för att falla in i ett missbruk av onyttigheter så för mig funkar det bättre om jag avstår helt. Just nu känns det som att jag måste på avgiftning för att kunna klara mig utan socker igen. Tack födelsedagsfirandet, men nu har jag fyllt år så att det räcker...
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0