Indoor walking till lunch

Testade återigen ett lunchpass på friskis idag. Ett lunchpass är oftast inte mer än 40 minuter och eftersom jag inte är så förtjust i indoor walking så passade det så bra att det just var ett lunchpass indoor walking som jag visste att jag skulle orka genomlida. Jag hade inte behövt tänka så, för det var ett riktigt trevligt indoor walkingpass som jag hamnade på. Har dock lite problem med att fötterna somnar under passet, vilket är lite obehagligt. Men jag lyckades skaka liv i dom när det blev för stickigt. När jag kom hem efter passet så bjöd jag mig själv på lite mellis i solljuset vid balkongdörren. En fräsch färskpressad juice av apelsin, grape och lime. Samt en tallrik skivad banan med lite jordnötssmör smaksatt med kakao. Mums!
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0