Produktiv dag

Jag och Ellen startade dagen på Sörbyängsskolan och Kryddgårdsskolan för att inspirera 300 barn till rörelseglädje. Vi lyckades måste jag säga för dom hängde på alla rörelser, skrattade och det märktes att dom hade kul! Jag hade också kul, och det var skönt att starta dagen med rörelse.
 
Därefter blev det ett besök hos Polisen av trevliga själ. Jag har nämligen bokat en resa till Paris. Men precis efter att jag bokat resan så kom jag på att mitt pass hade gått ut. Tur att jag kom på det innan resan i allafall. Så jag fick fixat mig ett nytt pass, och blev faktiskt väldigt nöjd med passfotot!
 
Sen har jag tvättat bilen, gjort mina läxor, sorterat min tvätt och ätit mat.
 
Sist av allt blev det en löptur. Inspirerad av Sofia som gör tjejklassikern tillsammans med mig och Ellen, kände jag mig peppad att ge mig ut på en runda. 7,5 kilometer blev det, och tro det eller ej, men det kändes riktigt skönt och roligt! Jag överaskade mig själv..
 
En dag fylld med produktiva men trevliga saker. Jag gillar när det rullar på och händer mycket!
 
/PiggElin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0