Mitt nya medelpass HT13

Jag ledde idag mitt medelpass på friskis och kände att den här terminen är mitt pass verkligen en utmaning. Jobbigt, svettigt och härligt!!
Det börjar med en skön uppvärmning som jag känner mig säker och nöjd med. Sen kommer en längre styrka med med mycket fokus på rygg, armar och bålstabilitet. 2 set med vanliga armhävningar och ett set med bakåtvända armhävningar för triceps. Sen kommer vi upp och det blir en tung låt med mycket ben. Andra styrkan  innehåller fokus på mage och sidan, och den avslutas med en jobbig bålövning. Sen köttar vi på med massa kondition som innebär allt från Grekiskplojdans - showjazz - Boxfeeling - Och slutligen en härlig 90 tals-dänga som suger det sista ur benen. Jag är faktiskt mycket nöjd med passet, det gäller bara att jag ska ha gjort det så pass många gånger så att jag knappt behöver tänka. Men det kommer.
 
Här har ni låt listan:
Medel HT13
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0