Lidingö tjejlopp 2013

Då var 3 av 4 delar avklarade i tjejklassikern. Idag var det äntligen dax för Lidingö tjejlopp vilket innebär 1 mils löpning i mycket kuperad terräng. Upp och ner, ner och upp. Och när man trodde att backen var över så kom en ny backe.. Men detta var jag beredd på, såg till och med fram emot att se hur kroppen skulle reagera på sådan här löpning. Och löpning i sig gillar jag ju, så jag var faktiskt inte ett dugg nervös inför dagens lopp utan njöt bara av att få köra. Men njutningen kom och gick i terrängen, ena stunden kände jag mig stark och snabb, andra stunden kände jag mig långsam och döende. Något pers var inte ens att tänka på i den bergodalbanan som loppet bjöd på, så när jag till min stora förvåning sprang in på prick 1 timma så var jag hyfsat nöjd. Bara tjejvasan kvar nu och sen har jag gjort min första tjejklassiker. :-)
 
/PiggElin
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Stolt pappa säger GRATTIS - görbra gjort!!

2013-10-01 @ 10:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0