Bra träningsvecka

Är så otroligt nöjd med denna veckans träning. Efter att ha haft en sommar med nästintill ingen träning, en seg start när höstterminen drog igång, och därefter en förkyldning som hindrade mig, så är jag nu back on track. Ni kanske tycker att jag har tränat mycket med alla rörispass som har varit under de två första turnéveckorna. Men min egen träning har istället varit frånvarande. Men denna veckan känner jag mig verkligen nöjd och jag mår mycket bättre i kropp och själ. Jag har lett två medelpass, jag har lett 11 rörispass, ett knattepass och jag har varit och tränat ett skivstång/spinpass. Dessutom har jag gått många fina promenader i krispig höstluft. Mycket nöjd är jag. Nu sitter jag här och njuter av lite te och mörk choklad. Och just mörk choklad och kakao tänkte jag skriva mer om imorgon.
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0