Vegetariskbuffé

20 st barn studsade runt med mig på jympagolvet klockan 10.00 imorse då det var dax för Knattejympa. Jag hade också riktigt kul precis som barnen såg ut att ha, så jag fick en bra start på dagen. När klockan sedan närmade sig lunch så stack jag in till stan och åt vegetariskbuffé på Rosengrens skafferi här i Örebro. Mysigt ställe, med lite annorlunda lunch och fika alternativ. Maten var otroligt vacker och först tyckte jag mycket smakade gott, men efter en stund så blev jag lite trött på smakerna. Jag är inte så van vid att helt vegetariskt, och jag tycker själv det är svårt att hitta vegetarisk mat som är riktigt god, men det är kul att prova nytt! Så om ni har ett sådant där vegetariskt superrecept som jag bara måste prova, så skriv gärna en rad :-)
 
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0