Utbildningsdag

Idag har vi utbildat ca 100 pedagoger i Miniröris och röris. Fantstiskt kul! Fick dock hoppa in och föreläsa lite mer än vad jag hade tänkt, eftersom den riktiga föreläsaren hade missuppfattat tiden. Kände mig totalt oförberedd och inte helt trygg. Skulle verkligen bli bättre på att föreläsa, är bra på att prata inför grupp men att föreläsa rakt av är jag inte helt hemma på. Men övning ger väl färdighet.. Jaja, utbildningen gick bra och det praktiska var fantastiskt roligt! Och utvärderingen av kursen som pedagogerna fyllde i visade endast på höga betyg.
 
 
Efter utbildningen så var det dax för medeljympa. Vilket ös, och så himla kul med tjo och tjim i salen. Jag var så stolt över motionärerna och mig själv.
 
Efter medelpasset var jag helt slut, men ett sista ryck fick det bli innan hemgång. Träningsskolan med 4 stycken taggade 10-12 åringar som jag körde ett cirkelfyspass med, fick avsluta min LÅNGA dag på friskis&svettis.
 
Nu väntar sängen!
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0