Retreatdag

Vilken härlig dag jag har haft, har verkligen fyllt på med energi och bara gjort saker som jag mår bra av. Jag har njutit av att fått vara ute i den vackra hösten som just nu äger Örebro.
Jag började dagen med att sova ut ordentligt. Ingen väckarklocka, vilket var fantastiskt skönt. Sedan kunde jag ligga och dra mig lite extra och bara gosa. Tog en lång frukost. Smoothie, mitt hembakta bröd rostade jag och la på lite honung, och en stor kopp kaffe.
Sen begav jag mig iväg på en liten cykeltur ut från stan bort till en jättefin promenadslinga. Det kändes inte riktigt som om hösten hade nått till denna promandslinga, för träden var fortfarande gröna och det var varmt och skönt i luften. Jag cyklade vidare in i ett naturreservat och stannade för att käka min medhavda lunch. I naturreservatet var luften kall med solen värmde mitt ansikte där jag satt.
Jag cyklade sedan iväg för att sjunga lite och öva på mina stämmor inför ett rep imorgon. Även att få sjunga lite gav energi och musiken känns rolig att få öva in. Det gjorde mig varm i hjärtat. Tog mig sedan till friskis för ett stationspass och nu ligger jag här hemma nytränad, nyduschad, nyäten, och onlineincheckad på ett flyg som ska ta mig till Paris om bara 14 dagar. Fantastikst!!
 
Tänk om alla dagar kunde vara såhär??
 
/PiggElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0