Reflexvästen på!

 
Nyss hemkommen efter en kort runda på 5 km, i mörk men varm höstkväll. En sån där runda helt utan krav eller prestation. Lugn och skön. Och innanför dörren när jag kom hem doftade det nybakt bröd som jag nu ska avnjuta till lite kvälls te.
Och så har dom precis släppt platserna till lidingöloppet, så nu sitter jag här och funderar på om jag ska våga trycka iväg en anmälan också. Och sen så har friskis levererat ett grymt schema inför vår "boost day" den 9 nov som vi funktionärer är bjudna på. Massor med roliga inspirationspass med grymma instruktörer. Jag längtar så jag storknar! Tänk vad mycket kul som händer!!
 
 
 
 
Recept kommer nog inom kort, måste först smaka på dessa skapelser så att jag verkligen kan stå för dom :-)
 
 
 
 
/PiggElin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0